۸۴- احمق کسی است که شکایتی دارد. ولی احمق تر کسی است که شکایتی را باور می کند. و احمق تر از این کسی است که می خواهد به داد کسی برسد. و من همه این انواع و درجات حماقت را طی کردم و به کمال حماقت رسیدم و از آنجا بر حماقت خویش بیدار شدم و از حماقت رهیدم.
استاد علی اکبر خانجانی
کتاب" هستی بایستی"
ما را در سایت با بیماران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 881